Acest site foloseşte cookie-uri. Prin continuarea navigării, sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informaţii. Află detalii aici.

Articolul 17: Reclamaţiile şi acţiunile

1. Notificarea
Nu se va intenta acţiune în justiţie pentru daune produse bagajelor, afară de cazul în care persoana îndreptătită să introducă reclamaţia împotriva transportatorului a făcut protestul în cel mult 7 zile de la data primirii bagajelor.
Nu se va intenta acţiune în justiţie pentru daune datorate întârzierii bagajelor, afară de cazul în care persoana îndreptăţita să introducă reclamaţia împotriva transportatorului a făcut protestul în cel mult 21 de zile de la data la care bagajele au fost puse la dispoziţia sa.
Reclamaţiile trebuie făcute în scris şi expediate în termenele mai sus menţionate.

2. Prescripţia
Orice acţiune în responsabilitate trebuie să fie intentată într-un termen de doi ani începând da la sosirea la destinaţie sau din ziua în care aeronava trebuie să sosească sau de la oprirea transportului. Modul de calcul al termenului este determinat de legea tribunalului sesizat.

Aboneaza-te la newsletter.